Ta finansiá Gabinete di Gobernador ku fondonan di Reino. P’esei mes tin den e presupuesto di Reino un kapítulo apart dediká na Gabinete, kaminda ta registrá tur su entrada- i gastunan. E Minister di Relashonnan Interior i di Relashonnan di den Reino (BZK), esaki tambe ta e kaso ku e Kolegio Superior  di Estado ta, a base di e echo aki, responsabel pa atministrashon di e presupuesto i tambe pa eksplotashon di e Gabinete. Den kuadro di e relashon di atministrashon akí, Gabinete por hasi un apelashon di sosten, na Ministerio di Relashonnan Interior.

Gabinete no ta kai herákikamente bou di un di e ministerionan di Hulanda òf di Kòrsou. Direktor i kolaboradornan di Gabinete di Gobernador ta solamente responsabel den ehekushon di nan funshon na Gobernador. E Minister di Relashonnan Interior i di Relashonnan di den Reino no tin ningun enbolbimentu pa lo ke ta trata kontenido di trabou di Gabinete.

A duna forma mas detayá na e relashon di atministrashon akí pa medio di e “Besluit financiën en personeel Kabinetten van de Gouverneurs”. Direktor di Gabinete ta raportá enkuanto asuntunan di atministrashon na Sekretario-General di Ministerio di BZK.